Fotogalerie přestaveb kol na elektropohon
publikováno 08.04.2016
Zobrazena jsou běžná crossová kola, horská včetně karbonového, kde jsem se dostal i s akumulátorem na celkovou hmotnost 13kg. Dále bajky celoodpružené, u kterých je elektropohon velmi výhodný. Motor v ose zadního kola, který pro jeho cenu, nízkou hmotnost 2,2kg a další výhody používám, je v tomto případě relativně efektivnější. Oproti nohám cyklisty nebo středovému motoru nezabírá přes řetěz a neztrácí tak účinnost rozhoupáváním tlumiče zadní stavby. Spolu s vyšší hmotností celopér tak jsou eliminovány tyto dvě základní nevýhody. Bajker na celoodpruženém kole snáz překonává záludnosti terénu a může využít výkonu elektropohonu k vyšší rychlosti než by si dovolil na pevném kole.
Komentáře
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.
V diskuzi není zatím žádný příspěvek
Kategorie: cyklistika, MTB
Návštěv: 15952
Dnes: 0
Online: 1