Úvod » Elektrokola

Fotogalerie přestaveb kol na elektropohon

publikováno 08.04.2016

Zobrazena jsou běžná crossová kola, horská včetně karbonového, kde jsem se dostal i s akumulátorem na celkovou hmotnost 13kg. Dále bajky celoodpružené, u kterých je elektropohon velmi výhodný. Motor v ose zadního kola, který pro jeho cenu, nízkou hmotnost 2,2kg a další výhody používám, je v tomto případě relativně efektivnější. Oproti nohám cyklisty nebo středovému motoru nezabírá přes řetěz a neztrácí tak účinnost rozhoupáváním tlumiče zadní stavby. Spolu s vyšší hmotností celopér tak jsou eliminovány tyto dvě základní nevýhody. Bajker na celoodpruženém kole snáz překonává záludnosti terénu a může využít výkonu elektropohonu k vyšší rychlosti než by si dovolil na pevném kole.

Komentáře

Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

V diskuzi není zatím žádný příspěvek

Kategorie: cyklistika, MTB

Návštěv: 15952
Dnes: 0
Online: 1

Naši sponzoři a partneři
  • Vanad 2000 a.s.
  • Vanad design s.r.o.
  • Mirakonstrukt s.r.o.
  • Mirasport s.r.o.
  • MIRAT s.r.o.

Aktualita

Jde to, ale dře to

Dřív než v Orlických horách to tentokrát bylo na běžky doma za humny

Kalendář akcí

« 12 / 2024 »
Po Út St Čt So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nejbližší akce

Anketa



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace